
Tytuł projektu: Promocja i internacjonalizacja marki produktowej CHIRMED na arenie międzynarodowej branży sprzętu medycznego.
Okres realizacji projektu: 08.04.2019-31.12.2020
Cel projektu i planowane efekty: Celem eksportu firmy jest promocja
produktu oraz wizerunku firmy na rynkach zagranicznych a także uniezależnienie
się od wahań popytu na rynku krajowym, a co za tym idzie zmniejszenie ryzyka
spadku sprzedaży dzięki jej dywersyfikacji.
Celem firmy jest również wzrost zysków oraz dalszy rozwój przez lepsze
identyfikowanie potrzeb klientów i elastyczne reagowanie na nie oraz przez
poszerzenie kontaktów handlowych.
Cel projektu jest zgodny z celem szczegółowym osi III PO IR to jest ze
zwiększeniem poziomu umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw i celem
poddziałania 3.3 a więc prowadzić będzie do wzrostu konkurencyjności
polskich firm.
Działanie PO IR 3.3.3 Go to Brand
Wartość projektu: 206 000,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 123 600,00 PLN