Najczęściej zadawane pytania

Home FAQ

1. Jak założyć konto w sklepie?

Konto w Sklepie można założyć wybierając na dole strony w Menu Sklep opcję „Moje Konto”. Następnie w polu „Zarejestruj się” należy wpisać adres e-mail. W otrzymanej wiadomości e-mail otrzymacie Państwo hasło do logowania. W szczegółach konta prosimy o uzupełnienie danych w celu ułatwienia procesu składania zamówień.

2. Czy mogę złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?

Tak, można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta. Po przejściu do kasy należy wypełnić wtedy wszystkie dane dotyczące wysyłki oraz płatności.

3. Czy jest możliwość anulowania zamówienia?

Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko do czasu wysłania zamówionych produktów.

W celu anulowania zamówienia prosimy wypełnić formularz kontaktowy lub wysłać wiadomość e-mail podając numer zamówienia lub skontaktować się z nami telefonicznie. O ewentualnej chęci anulowania zamówienia, proszę poinformować nas najszybciej jak to możliwe.

Po wysłaniu zamówionych produktów istnieje możliwość odstąpienie od umowy.

Warunki odstąpienia od Umowy zostały przedstawione w Regulaminie naszego sklepu.

4. Co oznaczają statusy zamówień?

W trakcie realizacji – zamówienie zostało przyjęte, opłacone (lub do zapłaty przy odbiorze) i oczekuje na wysyłkę.

Wstrzymane (oczekujące na płatność)- dla zamówień opłacanych tradycyjnym przelewem, zostanie wysłane w momencie zaksięgowania przelewu.

Zrealizowane – zamówienie zostało wysłane.

Anulowane – zamówienie nie zostanie wysłane.

5. Jakie są dostępne formy płatności?

Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

  • Płatność za pobraniem
  • Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
  • Płatności elektroniczne

6. Kiedy zapłata jest pobierana z konta?

W przypadku płatności elektronicznych zapłata jest pobierana z konta niezwłocznie po zakończeniu procesu płatności.

Szczegóły pod linkiem: https://www.payu.pl/metody-platnosci/przelew-internetowy

7. Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Faktura VAT jest dołączana do każdej wysyłki, jeżeli w formularzu zamówień były wypełnione dane do faktury. W przypadku braku faktury, prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego lub e-maila z podaniem numeru zamówienia.

8. Ile trwa dostawa?

Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie do 3 dni roboczych, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży

9. Jakie formy przesyłek są dostępne?

Produkty wysyłamy za pośrednictwem kuriera UPS po zaksięgowaniu przedpłaty lub za pobraniem przy odbiorze.

10. Ile kosztuje dostawa?

Koszty dostawy przedstawia tabela opłat:

Tabela opłat za dostawę:

Forma dostawyKoszt dostawy-przedpłataKoszt dostawy-pobranieDostawa gratis
Kurier UPS15,00 zł18,50 złPowyżej 270,00 zł

11. Czy jest możliwość śledzenia przesyłki?

Zamawiający otrzymuje informacje o statusie przesyłki  na adres e-mail podany przy zamówieniu.

Dodatkowo otrzymuje na adres e-mail numer listu przewozowego z informacją o nadaniu przesyłki od firmy kurierskiej UPS. Numer listu przewozowego umożliwia śledzenie przesyłki.

 

12. Czy jest możliwość wysłania przesyłki za granicę?

Ze względu na ograniczenia techniczne w funkcjonowaniu sklepu, nie ma możliwości wysłania towaru za granicę.

W takim przypadku prosimy o kontakt e-mail z naszym Działem Eksportu (patrz Strona Główna- Kontakt) w celu złożenia zamówienia.

 

13. Jestem zainteresowany produktem, którego nie ma na magazynie. Czy mogę go mimo to zamówić?

Produkt, który nie jest dostępny na magazynie nie może zostać zamówiony. Istnieje jednak możliwość wysłania zapytania o możliwy termin dostawy bezpośrednio na stronie produktu (komunikat: “Brak w magazynie – wyślij zapytanie o możliwy termin dostawy”). W tym przypadku można dokonać zakupu po pojawieniu się stanów magazynowy na sklepie.

14. Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy lub uszkodzony produkt?

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o warunki gwarancji  oraz przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Kupujący będący przedsiębiorcą jest zobowiązany do niezwłocznego zbadania towaru i niezwłocznego zawiadomienia sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – do niezwłocznego zawiadomienia sprzedawcy po jej stwierdzeniu.

Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną.

15. Jak wygląda procedura zwrotu?

Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną.

Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres sprzedawcy podany w Regulaminie.

Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną.

16. Czy muszę zapłacić za zwrot?

Kupujący ponosi koszty zwrotu reklamowanego towaru. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, koszt dostawy zostanie zwrócony kupującemu. Zwrotu towaru w wyniku reklamacji należy dokonać drogą wskazaną przez Sprzedającego.

17. W jaki sposób jak najszybciej wyszukać interesujący mnie produkt?

Wyszukiwarka w sklepie podaje wszystkie wyniki zawierające wyszukiwana frazę.

W celu efektywnego wyszukiwania produktu prosimy o możliwie jak najbardziej precyzyjny opis produktu. Prosimy o unikanie wpisywania jedynie numerów katalogowych, cyfr, itp.

Przykład wyszukiwania:

ST 14  Pinceta stomatologiczna

Wyniki wyszukiwania mogą być w razie potrzeby sortowane. patrz lista rozwijana “Trafność”.

18. Nie znalazłem interesującego mnie produktu.

Prosimy spróbować podać więcej szczegółów,  zmodyfikować kryteria wyszukiwania lub wysłać wiadomość e-mail z zapytaniem.

Wiele nazw narzędzi używanych jest zamiennie np.
Pinceta/Pęseta

Imadło/Igłotrzymacz

19. Jakie są wskazania do mycia i dezynfekcji narzędzi?

Wskazanie do mycia i dezynfekcji narzędzi znajdują się tutaj

20. Czy są ograniczenia w ilości ponownego użycia narzędzi?

Nie określamy ilości cykli ponownego użycia. Warunki ponownego użycia są określone w instrukcji.

21. Jakie są różnice pomiędzy narzędziami tytanowymi a narzędziami ze stali nierdzewnej?

Narzędzia tytanowe przewyższają narzędzia ze stali nierdzewnej pod kątem wytrzymałości, odporności korozyjnej.

Zalety narzędzi tytanowych są opisane tutaj:

https://chirmed.pl/narzedzia-z-tytanu/

 

22. Ile wynosi gwarancja na narzędzia?

Standardowo udzielamy 3 lata gwarancji na wady materiałowe i wykonawcze. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia materiałów.

 

23. Czy firma prowadzi serwis/naprawę narzędzi?

Tak, oferujemy usługę naprawy i regeneracji narzędzi.

Szczegóły dotyczące oferty znajdziecie Państwo tutaj.

 

24. Czy jest dostępny cennik naprawy/regeneracji narzędzi?

Tak, możemy na życzenie klienta udostępnić cennik napraw. Jest to jednak cennik orientacyjny, ponieważ całkowity koszt usługi jest zależny od stanu narzędzi. Z tego względu sugerujemy zawsze wysyłanie narzędzi w celu dokonania dokładnej wyceny.

Live Chat