
Tytuł projektu: promocja marki produktowej CHIRMED na rynkach międzynarodowych
Wynikiem realizacji projektu będzie dalsze zwiększenie rozpoznawalności marki CHIRMED na rynkach zagranicznych.
Prowadzić to będzie, do pozyskania nowych klientów, zwiększenia sprzedaży i zwiększenia wartości marki produktowej.
Celem eksportu firmy jest promocja produktu oraz wizerunku firmy na rynkach zagranicznych a także uniezależnienie się od wahań popytu na rynku krajowym, a co za tym idzie zmniejszenie ryzyka spadku sprzedaży dzięki jej dywersyfikacji.
Celem firmy jest również wzrost zysków oraz dalszy rozwój przez lepsze identyfikowanie potrzeb klientów i elastyczne reagowanie na nie.
Cel projektu jest zgodny z celem szczegółowym osi III PO IR to jest ze zwiększeniem poziomu umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw i celem poddziałania 3.3.3 a więc prowadzić będzie do wzrostu konkurencyjności polskich firm.
Okres realizacji projektu: 12.03.2020-30.06.2022
Działanie PO IR 3.3.3 Go to Brand
Wartość projektu: 408 200,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 244 920,00 PLN